sobota, 26 marca 2011


A więc o wznowie cd.
Dopiero dzisiaj moja kochana żonka przywiozła mi komputer, wcześniej tylko raz udało mi się dostać do klawiatury i stąd pojawił się poprzedni wpis. Wczoraj przeniesiono mnie z 5 odcinka na 4. Aktualnie jestem w 12 dobie w samym środku dołków wyników. Niestety mam też trochę niebezpieczną sytuację bo kilka dni temu ciut powyżej kolana pojawiło się u mnie dość duże, bardzo brzydko wyglądające (prawdopodobnie) zapalenie żył. Nie muszę nikomu chyba mówić jakie to jest niebezpieczne. Lekarze podjęli decyzję o wspomożeniu mojej regeneracji neupogenem (co może nieść nieciekawe konsekwencje, gdyż może spowodować że po wyjściu z dołka mam większą ilość komórek nowotworowych niż przed chemię). No ale nie wyprzedzajmy wypadków, ważne jest to co tu i teraz. Przez kilka dni Mój organizm nie radzi sobie z wymianą płynów i kilogramy przybywają jeden po drugim jak szalone. Mnie się bardzo źle chodzi z dwóch podstawowych powodów. Po pierwsza te dodatkowe 10 kilo wypełniające mnie dość szczelnie i aż Mie skóra boli. Po drugie bardzo boli mnie ten stan zapalny. Więc ogólnie sytuacje mam nie za ciekawą o do tego wszystkiego dochodzą jeszcze temperatury. No ale poddawać się nie wolno i ja też nie mam najmniejszego zamiaru. Wierzę, że, Bóg mi pomoże po raz kolejny przejść przez to piekło. Mam też drobne chwile radości bo była u nie dzisiaj żonka i wyjątkowo lekarz dyżurujący pozwolił się nam zobaczyć przez kilka minut. Wiem, że to może mało ale dla kogoś w mojej sytuacji to i tak dużo. Cieszmy się nawet tymi najdrobniejszymi chwilami szczęścia. Mam nadzieję że jeszcze tej wiosny wrócę do ukochanej żonki i naszego domku.

3 komentarze:

  1. Wierzę w Ciebie Kuba!Nie takie rzeczy przechodziłeś! Jesteś naszą nadzieją i tak trzymaj dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuba, jeśli będę mogła to Ciebie odwiedzę, nie dzwonię, bo nie wiem w jakim jesteś stanie i czy sobie zyczysz, pozdrawiam
    Fionalena-MM

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie mi miło tylko nie wiem tu za bardzo nie ma odwiedzin więc zostaje tylko tel

    OdpowiedzUsuń