poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Bez większych zmian

Dzisiaj niestety dzień przebiega mi podobnie jak wczoraj. Walczę aby wszystko co zjem udało się utrzymać w żołądku. Cały czas boli mnie brzuch więc większość czasu staram się przespać. Mam nadzieję, że lada dzień wszystko się poprawi. Modlę się o to z całych sił. Dzwoniłem dzisiaj do Katowic i lekarze zalecili mi zwiększenie dawki leków jakich dostałem do domu. W środę idę zrobić morfologię kontrolną i mam nadzieję, że do tego czasu będę miał trochę więcej sił. Dzisiejszy post jeszcze krótszy ale naprawdę mam mało sił. Jak tylko będę miał ich więcej to i opisy mojego dnia będą dłuższe, bo co może się u mnie dziać jeśli przesypiam w łóżku około 20 godzin na dobę :)

9 komentarzy:

  1. Kubus duzo sily i oby wszystkie dolegliwosci minely jak najszybciej ! Trzymamy bardzo mocno kciuki
    Wypoczywaj.
    Ania i łukasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Sen z pewnością dodaje sił , więc kiedy tylko możesz śpij . Z dnia na dzień będzie lepiej , zawsze jest ... poza tym trzymajmy się tego , że musi być lepiej . Ból w końcu minie i na pewno z większą przyjemnością rozpoczniesz kolejne dni .

    Em_a

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie Kubusiu, dla nas kazda Twoja literka jest wazna. Trzymamy kciuki zeby lada dzien zoladek odpuscił, co za uparciuch z niego narazie. Bardzo dobrze robisz ze duzo spisz to pozwoli Ci nabrac sil.

    Pozdrawiam i wysylam mase siły dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zycze Ci zdrowia, oby najgorsze juz minelo !
    Sen pomaga sie zregenerowac, mozg wtedy jak spimy stara sie wszystko naprawic, bedzie dobrze!
    Odpoczywaj sobie tyle ile potrzebujesz, bo cialo najlepiej wie czego mu potrzeba, trzymamy kcuki, zeby juz bylo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubo, wypoczywaj, regeneruj się, dochodź do sił. Teraz to dla Ciebie ważne. Trzymam kciuki za cały czas.
    Pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakubie, wszystko minie, będzie dobrze. Kolejny dzień za Tobą, organizm powoli powinien wrócić do formy. Badanie kontrolne dopiero w środę, masz jeszcze trochę czasu, aby zregenerować się, choć trochę. Życzę Ci, abyś poczuł się lepiej jak najszybciej. Trzymaj się. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. " Zwróć swą twarz ku słońcu, a cień zostanie w tyle..."
    To jakieś afrykańskie przysłowie ale bardzo je lubię i pozdrawiam Ciebie serdecznie jak zawsze. Trzymam mocno mocno kciuki za drogę już tylko ku zdrowiu Kubo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za morfologię!!! Śpij dużo i smacznie:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śpij, śpij, niech się ciało regeneruje! pozdrawiam! Ania.

    OdpowiedzUsuń