środa, 3 sierpnia 2011

Dzisiaj wkłucie jutro start

No niestety potwierdziły się moje obawy, że na początek dostanę chemie indokującą. Z tego co zrozumiałem będzie to rodzaj leczenia jakiego do tej pory jeszcze nie miałem. (Nie wiem czy dobrze zapamiętałem nazwę schematu alej jest to chyba skrót COAB lub COAP). Podawana ma być przez okres od pięciu do siedmiu dni. Dalej już raczej standard czyli oczekiwanie na spadki a potem jak to u mnie zawsze bywa bardzo, bardzo powolne wzrosty. Nie ukrywam, że jestem pełen obaw co do przebiegu tego okresu, gdyż w czasie ostatniej marcowej chemii miałem obustronne zapalenie płuc i ciężki stan zapalny pod kolanem. Wiem, że teraz może być całkiem inaczej ale napewno nie będzie łatwo bo mój organizm jest już bardzo nadwyrężony dotychczasowym leczeniem, a proces regeneracji (a przez to zagrożeń) rozciąga się bardzo w czasie. Wszystko wskazuje na to że będzie to dla mnie ciężki miesiąc. Modlę się o to abym mógł w miarę bezpiecznie przetrwać ten okres. Co dalej to zobaczymy. Tak bardzo chciałbym mieć gwarancje, że wszystkko się dobrze poukłada ale niestety takich nie ma. Ze swojej strony będę się modlił i wierzył że wszystko się jakoś ułoży. Nie ukrywam iż jestem pełen nadziei ale i obaw o to co przyniosą najbliższe tygodnie.

11 komentarzy:

  1. w sumie to nie wiadomo co napisać życzę siły ja będę się modliła za Ciebie i wierzę że uda Ci się pokonać to dziadostwo. Tyle już odkryli ale czemu nie ma skutecznego leku na raka o ile życie było by prostsze.
    Trzymam kciuki
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Miej siłę! Wielu ludzi mysli o Tobie, słucha Cię i dodaje odwagi! Walcz i nie bój się. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Kuba!! siły, wytrwałości i cierpliwości życzę! Jak już pisała poprzedniczka wielu ludzi o Tobie myśli i pamięta w modlitwie :)
    agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam cały twój blog,jesteś wielki bo walczysz,odważny bo piszesz o tym,silny bo nie poddajesz się,nie wiem jak to robisz ale nie przestawaj przesylam potok dobrej czystej energii
    magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuba jesteśmy przy Tobie modlimy się i wierzymy w lepsze jutro dla Ciebie i Twoich BLISKICH !!!!

    ASIA i Krysia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuba nie bój się !!! będzie dobrze wierzę w to !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo sił i wiary dla Ciebie i żony!

    OdpowiedzUsuń
  8. kraski z Tobą !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuba chciałabym zrobić coś abyś był zdrowy, aby było lepiej, nawet zamienić się zdrowiem bym mogła gdyby się tak dało, masz dla kogo żyć... a ja nie...życie jest niesprawiedliwe

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuba, przełom!Od jutra już będzie tylko lepiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymaj się chłopie!!!
    Brygada Super N.

    OdpowiedzUsuń