sobota, 30 kwietnia 2011

Kilka slow podziekowania

Wielu moich znajomych i nietylko przesyla mi za pomoca internetu, sms-ami i telefonicznie slowa wsparcia, otuchy i zapewnienia o modlitwie. Chcialbym wszystkim serdecznie podziekowac i zapewnic ze te wszystkie gesty wiele dla mnie znacza. Wszystko to dodaje mi sil, ktore sa mi teraz tak bardzo potrzebne. Jak narazie czuje sie dobrze ale niebawem zaczne chemie a pozniej przede mna bardzo trudny okres. Wtedy bede pisal juz nieco mniej wiec dlatego teraz postanowilem napisac tego posta. W trudnych chwilach najbardziej potrzebna bedzie modlitwa bo ona moze naprawde zdzialac cuda.

1 komentarz:

  1. Odkąd 'poznałam' Twój blog i Ciebie jesteś w moich myślach. Swoimi słowami bardzo mi pomogłeś pozbierać się. Modlę się za Ciebie, o Twoje zdrowie, aby Pan Bóg cały czas dodawał Ci sił psychicznych, fizycznych i duchowych oraz pomagał Ci w tym bardzo trudnym okresie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Justyna

    OdpowiedzUsuń