piątek, 5 sierpnia 2011

No i ruszyło

Dopiero dzisiaj rozpocząłem kolejną chemię. Wczoraj zostałem przeniesiony na inny odcinek wczesnym popołudniem, a leczenie rozpisane jest tak, że zaczyna się około dziewiątej rano. Jak narazie czuję się dobrze. Leżę w sali dwuosobowej, szkoda tylko, że telewizor odbiera tylko jeden kanał TVP1 a przez znaczną część dnia słychać wiercenie i inne odgłosy remontu jaki odbywa się piętro niżej. Dzisiaj na porannej wizycie rozmawiałem z lekarzem i potwierdził to, że to leczenie nie będzie proste bo w moim przypadku organizm jest już bardzo osłabiony poprzednimi chemiami. Wiem, że zagrożenie jest duże ale ja przecież nie mam alternatywnego wyjścia. Muszę iść dalej bo co mi pozostaje, dlatego zaciskam zęby i mam nadzieję, że i tym razem mi się jakoś uda z tego wyzbierać. Kłopot w tym, że moja choroba ma duże tendencje do nawrotu a ilość chemii jakie mam już za sobą bardzo ogranicza pole działania. Wierzę, że wsparcie i modlitwa tak dużej ilości osób bliskich i nie tylko musi przynieść jakiś konkretny skutek. Dodaje mi to wiele sił. Jak zwykle staram się nie martwić na zapas choć to wcale nie jest łatwe. Teraz spodziewam się, że przez kilka dni moje samopoczucie powinno być jeszcze całkiem dobre dopiero końcem przyszłego tygodnia mogą zacząć się schody. W następną sobotę mam rocznicę ślubu (najszczęśliwszego dnia w moim życiu) szkoda tylko, że większość tych szczególnych dni zamiast z żoną znów spędzę w szpitalu. Modlę się o to i mam wielką nadzieję, że kolejne spędzimy już zawsze razem w dużo przyjemniejszych okolicznościach.

5 komentarzy:

  1. POWODZENIA !
    Wierzymy ze ten okres dzielnie przetrwasz a efekt bedzie taki na jaki zasluzyles Czyli raz na zawsze pozegnasz to paskudztwo.Jestes bardzo dzielny Kubo My trzymamy kciuki modlimy sie i jestesmy myslami z Toba
    Ania I Lukasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wspaniałą, dzielną żonę. Masz dla kogo walczyć o zdrowie. Oby ta chemia okazała się skuteczna i łagodna. Pozdrawiam gorąco.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Łza siękręci i trudno znaleźć odpowiednie słowa ale walcz !!!!!!!!Ja się modlę
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, trzymam kciuki za Ciebie z calej sily !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuba, życzę Tobie i twojej zonie wiele szczęścia i długich lat życia, bardzo długich wspólnie!!!

    OdpowiedzUsuń